دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید

زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید

سوال خیلی ها این است که چگونه مکالمه انگلیسی آموزش زبان صفر تا صد را بهبود ببخشیم؟ خوب، برای به خاطر سپردن زبان انگلیسی در سطح پیشرفته، باید ریاضی را انجام دهید، اما هوشمندانه! بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چگونه مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا ۱۲ نکته کاربردی و هوشمندانه برای بالاترین سطح یادگیری مکالمه انگلیسی را به شما بگویم.

اما قبل از هر چیز دیگری، یادگیری لهجه انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته دارای بخش هایی است که باید بدانید و بهبود دهید تا سطح خود را به عنوان سطح C2 مشخص کنید. به عنوان مثال، درک طیف قابل توجهی از اصطلاحات با لهجه انگلیسی می تواند به شما کمک زیادی کند. همچنین، استفاده از افعال عبارتی به طور مداوم نشان دهنده سطح بالای لهجه انگلیسی است. پس از انجام این روش، ما مشاغل بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

1. منابع جدیدتر را تست کنید!

برای بهبود، توسعه و گسترش تلفظ، تغییر و تبدیل منابع و رفتن به منابع جدید هر از گاهی! به عنوان مثال، مجله ای را انتخاب کنید که هرگز نخوانده اید. کتاب داستان بعدی خود را از ژانری که برای شما جدید است انتخاب کنید. یک وبلاگ با گویش انگلیسی با مشکل آشپزی مکزیکی بخوانید! با گنجاندن طیف وسیع تری از ژانرها و نویسندگان آموزش زبان انگلیسی در مقاله خود، با لهجه های متنوع تری مواجه خواهید شد و شانس خود را برای به خاطر سپردن مطالب جدید افزایش خواهید داد.

2. از افزونه های موثر استفاده کنید!

اگر در خواندن مطالب جدید مشکل دارید، از افزونه Online Reading استفاده کنید. افزودن Readlang به تلفن یا رایانه به شما این امکان را می دهد که روی یک کلمه انگلیسی برای ترجمه سریع کلیک کنید. حتی به طور خودکار کلمه ای را که روی عنوان مکان نما کارت کلیک کرده اید ذخیره می کند تا بتوانید بعداً آن را مرور کنید. اما خواندن چیزی بهتر از نخواندن است. البته، برای بهبود مهارت های خواندن، باید از حباب راحتی خارج شوید و چیزی را در دنیای منابع جدید هیجان انگیز تجربه کنید! گذراندن آزمون انتخاب سطح تلفظ جدید انگلیسی در یک موسسه آموزشی zabannew.ir حرفه ای، یک بار، می تواند به شما در تست تلفظ و سطح قطع کردن کمک کند.

3. لهجه ها را بیشتر بیاموزید

یکی از چالش های یادگیری هر زبانی این است که بسیاری از مکان ها لهجه ها و گویش های متفاوتی دارند. یک راه آسان برای یافتن محتوا به لهجه‌های مختلف انگلیسی FluentU است که از ویدئوهای رسانه انگلیسی واقعی مانند تریلر فیلم، گزارش‌های خبری و کلیپ‌هایی از برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان در یک پلتفرم یادگیری تلفظ آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان استفاده می‌کند.

4. دقیقا همان چیزی را که می شنوید رونویسی کنید!

یکی از بهترین راه‌ها برای آزمایش درک شنیداری، کپی کردن همه چیزهایی است که می‌شنوید.

5. مهارت های تایپ را برای چندین کاربر تست کنید.

تمرین زیر و بم های مختلف صداها آموزش زبان انگلیسی در خانه در سطوح قانونی و غیر قانونی یک تمرین مفید است که مهارت های نوشتاری انگلیسی شما را تازه و متنوع نگه می دارد.

چگونه تلفظ انگلیسی خود را بهتر کنیم؟

6. مبارزه با ساختارهای گرامر پیشرفته و کلمات جدید!

اگر نیازهای نوشتاری روزانه شما به ارسال پیام های کوتاه تلگرام محدود می شود، پس از مدتی ممکن است دستورات لهجه انگلیسی پیشرفته ای را که به خاطر می آورید فراموش کنید. پس کارآمد باشید و از موارد زیر بیشتر استفاده کنید.

• افعال بیشتر در گذشته، حال و آینده

• جملات شرطی.

• افعال مرکب یا افعال عبارتی.

همچنین سعی کنید هر روز کلمات جدید را وارد عبارات و دیالوگ های خود کنید. اصطلاحات جدید را حفظ کنید و از آنها در اینترنت و همه جا استفاده کنید تا در مکاتبات به شما کمک کند تا بتوانید اعتماد و احترام طرف مقابل را خریداری کنید! در واقع وظیفه هر کلاس آیلتس در تهران یا هر کلاسی که شما را برای امتحان آماده می کند این است که شما را از سطح گویش متوسط ​​به سطح پیشرفته ارتقا دهد. بنابراین شرکت می تواند تمامی این موارد را در کلاس اطلس آموزش دهد.

7. با کسی که انگلیسی صحبت می کند دوست شوید!

صحبت با افرادی که می توانند به شما دستورالعمل آموزش زبان انگلیسی از اول تا آخر بدهند و مشکلات خاص شما را به صورت اساسی حل کنند بسیار موثر است و در واقع یکی از مزایای صحبت با افراد محلی این است که می توانید همان مشکلات و تفاوت ها را حل کنید، بنابراین سعی کنید پیدا کنید انگلیسی. . دوست با لهجه.پیدا کردن

8. هنگام صحبت از اصطلاحات استفاده کنید

سعی کنید تا حد امکان در حین صحبت با لهجه انگلیسی از عبارات جالب و کاربردی استفاده کنید. این فعالیت نشان می دهد که سطح گویش شما توسعه یافته و بهبود یافته است.

9. تلفظ خود را اصلاح کنید

یادگیری کلمات جدید با تلفظ اشتباه آموزش زبان انگلیسی سریع روشی اشتباه و بی فایده برای یادگیری لهجه های انگلیسی است و باعث ناراحتی شما می شود. بنابراین سعی کنید مکانی را که می توان تلفظ را انجام داد تنظیم کنید.

10. سرعت مطالعه را افزایش دهید

این کار را انجام دهید تا به سرعت کار با متن فارسی برسید. این تمرین شانس حفظ کردن را در بین گویش‌آموزان افزایش می‌دهد و در نتیجه مهارت‌های کلی زبان شما را افزایش می‌دهد.

11. با خود به زبان انگلیسی صحبت کنید

همیشه یک شریک یا شریک زبان در دسترس است. بنابراین تمرینات را به تنهایی تمرین کنید و مثلاً زمانی که در ترافیک هستید یا منتظر مترو هستید تا به ایستگاه مقصدتان برسید، با خودتان صحبت کنید.

12. عباراتی در محل کار وجود دارد

داشتن یک کتاب لغات و دستور زبان می تواند به تدریج به یک کتاب خودآموز مفید تبدیل شود. کارآمد باشید، هر روز به این دفاتر سر بزنید و حتی یک یا دو عدد پول نپردازید و برای هر سطح زبان یک دفتر مجزا داشته باشید تا در مواقع نیاز بتوانید به آن صحبت کنید.

13. یک قطعه از زبان فرانسه را حفظ کنید

شاید عجیب به نظر برسد، اما انگلیسی و فرانسوی واژگان مشترک زیادی دارند و می توانند مکمل یکدیگر باشند. با دانستن کمی کلمه فرانسوی می توانید دایره لغات و مهارت های عمومی انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

اخرین حرف

در این مقاله بسیار ساده، اطلاعات انواعی که به توسعه زبان انگلیسی شما کمک می کند را به شما معرفی کرده ایم. چگونه زبان انگلیسی را تقویت کنیم؟ همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید تا هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به اخبار، چیزهای جدید را یادداشت کنید. همچنین، ثبت نام در کلاس های فشرده آموزش زبان انگلیسی آسان  انگلیسی راهی عالی برای بهبود و کامل کردن زبان انگلیسی شماست. با تمام وجود کار کنید و چند ماه با شرکت در کلاس های عمومی و عصرها و مکان ها انگلیسی فکر کنید، مهارت های زبانی شما به سطح شگفت انگیزی می رسد و این زبان را برای همه یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *