دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای ورود به بازار بورس ۲ چگونه سودآور شویم

این روزها همه از بورس و رکوردهای شگفت‌انگیز آن صحبت می‌کنند. بسیاری از فعالان بورس معتقدند از اواسط سال ۹۱ تاکنون، بازار سرمایه هیچگاه اینگونه پربازده و پرسروصدا نبوده است.


این روزها همه از بورس و رکوردهای شگفت‌انگیز آن صحبت می‌کنند. بسیاری از فعالان بورس معتقدند از اواسط سال ۹۱ تاکنون، بازار سرمایه هیچگاه اینگونه پربازده و پرسروصدا نبوده است. اما سبز بودن شاخص بورس در این روزها به این معنا نیست که تمام بورس‌بازان رنگ سوددهی را می‌بینند؛ چراکه تحلیلگران اعتقاد دارند بسیاری از تازه‌واردان بورس نه‌تنها سود نمی‌کنند، بلکه ممکن است سرمایه اولیه خود را نیز از دست بدهند. حال این سوال مطرح است که برای اینکه شاخص سبز بورس به شما که تازه‌کار هستید هم روی خوش نشان دهد چه راه‌های میانبری وجود دارد؟


یکی از مهمترین دغدغه‌های فعلی بازار بورس هجوم بی‌سابقه تازه‌کاران به این بازار است. اکنون درباره بازاری صحبت می‌کنیم که از یک‌سو فرصت رشد و تعمیق پیدا کرده است اما از سوی دیگر این احتمال وجود دارد خیلی از افرادی که تازه وارد بازار می‌شوند به دلایل مختلف ناکام و پشیمان از آن خارج شوند. نگرانی از اینکه بازار بورس به قربانگاه پس‌انداز تازه‌واردها تبدیل شود، «ایرنا زندگی» را بر آن داشت به سراغ تاکتیک‌هایی برود که معمولا بورس‌بازان را به سود می‌رساند.



در این زمینه بخوانید: 



گام به‌گام کسب ثروت


با وجود اینکه هیچ اطلاعاتی از بورس و چگونگی معامله و کسب سود در آن ندارید اما علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه حتی با سرمایه‌ای در حد صد هزار تومان هستید، درصورتی‌که خود را واجد شرایط زیر می‌بینید، با ما در ادامه راه همراه شوید تا قدم به‌قدم چگونگی فعالیت در بورس و کسب ثروت و موفقیت در آن را آموزش ببینید.


شرایط مورد نیاز جهت موفقیت در بورس شامل «ریسک‌پذیری متوسط و متوسط رو به بالا»، «علاقه‌مند به یادگیری و آموزش» و «کوشا در انجام فعالیت‌ها» است. این نکته را به خاطر بسپارید که فعالیت و کسب سود در این بازار مختص به قشر خاصی از افراد نیست. شما چه خانم و چه آقا و چه کارمند یا دارای شـغل آزاد و یا حتی خانه‌دار، درصورتی‌که علاقه‌مند به یادگیری و استفاده از سرمایه خود به‌صورت آگاهانه و هوشمندانه باشید می‌توانید به موفقیت و ثروت موردنظر خود در این بازار دست پیدا کنید. در ادامه ۴۰ تاکتیک برای سوددهی در بازار بورس آورده شده است:




در این‌باره بخوانید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *