دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایسنا رسانه برتر استان است انتقاد رسانه ها را با گوش جان می شنویم

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، خبرگزاری ایسنا را جزو رسانه های برتر استان دانست و افزود: انتقاد رسانه‌ها را عامل رشد خود دانسته و با گوش جان می‌شنویم.


به گزارش ایسنا، سیدرضا نظری در دیدار دوستانه با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اینکه رسانه خوب مسیر رشد دستگاه‌ها را مشخص می‌کند، اظهار کرد: رسانه‌ها با بیان دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت در حقیقت مسیر را برای آموزش و پرورش روشن می‌کنند.


وی مطالبه‌گری و انتقاد رسانه‌ها را عامل رشد و سازندگی مسئولان دانست و اضافه کرد: یک مدیر برای آنکه ساخته شود باید عملکرد خود را در معرض نمایش گذاشته و بداند فرار از انتقاد و مطالبه عامل رکود و تنزل دستگاه مربوطه می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان انتخاب مسیر درست در زندگی را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم در زندگی مسیری را انتخاب کنیم که قبل از هرچیز رضایت خداوند را در پی داشته باشد و بتواند ما را در زندگی به سرمنزل مقصود و سعادتمندی برساند.


ایسنا رسانه برتر استان است/ انتقاد رسانه‌ها را با گوش جان می‌شنویم


این مقام مسئول با اشاره به اینکه شفاف‌سازی رسانه‌ها کمک بزرگی به پیشبرد اهداف دستگاه‌ها می‌کند، اضافه کرد: اگر چه ممکن است بعضی از انتقادات رسانه‌ها به ظاهر به ضرر مسئولان باشد ولی در نهایت افق روشنی را به روی آن‌ها باز خواهد کرد.


نظری بیان فعالیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش را مصداق جهاد تبیین و عامل‌ امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر امیدآفرینی در جامعه شکل بگیرد، فرایند آموزش بهتر انجام شده و در نتیجه با بالاتر رفتن سطح سواد مردم، تصمیمات کلان درستی در سطح ملی و بین‌المللی برای آینده کشور گرفته خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *