دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حمایت مالی و اعتباری از شرکت های دانش بنیان خلاق اولویت صندوق

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: حمایت مالی و اعتباری از شرکت های دانش بنیان خلاق و فناوری و تلاش برای دیده‌ شدن ایده های جوانان سیستان و بلوچستان اولویت صندوق پژوهش و فناوری استان است.


مهدی عرب امروز شنبه ۲۸ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در استان از برنامه های اصلی این صندوق است.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این صندوق از سال ۹۸ در استان آغاز به کار کرد و تامین مالی پروژه های واحدهای فناور و دانش بنیان پارک و علم فناوری استان را در دستور کار دارد.


عرب اظهار کرد: همچنین صندوق پژوهش و فناوری در بحث فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در استان حمایت های ویژه ای را انجام می دهد.


وی بیان کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حلقه بین دانشگاه و صنعت است.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه، حمایت از ایده ها و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه های پیش روی این صندوق در استان است.


وی تصریح کرد: در مجموعه پارک علم و فناوری استان حدود۲۷۰ شرکت فعال است که از این تعداد ۳۷ شرکت دانش بنیان هستند.


عرب گفت: صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی شرکت های دانش بنیان تاسیس شده و ما هم در استان با همین رویکرد فعالیت خواهیم کرد.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در صندوق پژوهش و فناوری بحث سرمایه گذاری ریسک پذیر را بیشتر مورد توجه قرار داده ایم چرا که قطعا در ایده های جدید بخصوص در بخش فناوری توجه به آن ضروری است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *