دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایرانگردی یا جهانگردی در نوروز 1402

نوروز 1402 کجا بریم؟

با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار سفرهای نوروزی حسابی داغ می شود. یکی از رایج ترین سوالاتی که مطرح می شود این است که کجا برویم؟ تعطیلات عید، بهترین فرصت برای سفرهای داخلی و خارجی است. اما از آنجایی که ایام تعطیلات طولانی تر است، سفرهای خارجی با استقبال بیشتری مواجه می شود. اگر شما هم به فکر یک سفر آرام و لذت بخش خارجی هستید که تجربه متفاوت تری را کسب کنید و انرژی خود را برای شروع یک سال پر از شادی تامین کنید، باید از چند ماه قبل برنامه ریزی کنید. اگر هنوز تصمیم خود را نگرفته اید که برای سفر کجا بروید؟ ما بهترین تورها را برای شما معرفی خواهیم کرد، که میتوانید شرایط  و قیمت را در سایت آنیل پرواز مشاهده کنید.

 

تورهای ایران گردی 1402

اگر به خاطر شرایط مالی یا محدود بدون زمانی نمی توانید سفرهای خارجی را در عید نوروز داشته باشید، تورهای ایران گردی را امتحان کنید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. نرفتن به کشورهای خارجی به این معنی نیست که شما نمی توانید یک سفر عالی را در کشور تجربه کنید. تور ایرانگردی 1402 شما را با مناطق دیدنی ایران آشنا می کند و می توانید به هر نقطه از کشور که دوست دارید سفر کنید. از اصفهان، نگین تاریخی کشورمان گرفته تا مشهد، شهر امام رضا و کیش در قلب خلیج فارس، هر شهری را که دوست داشته باشید، می توانید سفر کنید و یک خاطره زیبا برای خودتان رقم بزنید. هزینه تورهای مسافرتی ایرانگردی در قیاس با تورهای خارجی هم بسیار مناسب بوده و از طرفی همراه با مردم کشور خودمان خواهید بود و مشکلی از بابت متوجه نشدن زبان و… نخواهید داشت.

تور ارمنستان 1402

از دیگر مقصدهایی که در نوروز بسیار محبوب و طرفداران زیادی دارد ، ارمنستان است. سفر به آن باعث می شود تاریخ را ورق بزنید و هیجان واقعی را تجربه کنید. این کشور کوچک، سرشار از وقایع تاریخی است که هر شنونده و بیننده ای را مجذوب خود می کند. کوه آرارات در قلب این کشور به زیبایی هرچه تمام تر خودنمایی کرده و کلیساهای دیدنی بسیاری در این کشور وجود دارد که می توانید آن ها را ببینید. کوچه پس کوچه های این کشور هم به اندازه ای زیباست که از خیابان گردی در آن خسته نخواهید شد. میدان آزادی، خیابان شمالی ارمنستان، میدان جمهوری، ایستگاه راه آهن و… همگی جز جاذبه های گردشگری این کشور است که در پایتخت آن یعنی شهر ایروان واقع شده و هر ساله مهمان گردشگران بسیاری است که از سرتاسر جهان برای تماشای آن ها می آیند. ارمنستان هم جز کشورهای نزدیک بوده و فاصله زمانی زیادی با ایران ندارد. به همنی خاطر چالش های زیادی را پیش رو نخواهید داشت و با هزینه مناسبی میتوانید یک سفر ارزان و به یاد ماندنی داشته باشید.

جمع بندی

ایام نوروز یک فرصت استثنایی است که سالی یکبار اتفاق می افتد و میتوانید از این فرصت برای سفر کردن و دیدن جاهایی که تا به امروز در آنها نبوده اید، استفاده کنید. آشنا شدن با فرهنگ های مختلف، تعامل با مردمان شهرها و کشورهای مختلف که هر یک از آن ها حرف هایی برای گفتن دارند، تماشا کردن جاذبه های متنوع و… همگی احساس خوشایندی خواهد داشت که میتواند خستگی یک سال کار کردن را از تن تان بیرون کند. چند روزی با عزیزان و خانواده خود به دور از دغدغه های زندگی پشت سر بگذارید و از زندگی خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *