دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تیم اقتصادی دولت کامل شد اقتصاد دانان دولت هماهنگ هستند

تهران- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه با رای اعتماد مجدد به وزیر صمت تیم اقتصادی دولت تکمیل شد، گفت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت نقطه قوتی برای حل مشکلات کشور است.


 سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد بررسی طرح استیضاح وزیر صمت و ابقای فاطمی امین در این وزراتخانه ، استیضاح را حق قانونی نمایندگان دانست و عنوان کرد: هر وزیری در کابینه دولت مسئولیتی در مورد وزراتخانه و سازمان تحت امر خود دارد و هماهنگی و انسجام با دیگر وزیران برای کابینه دولت مهم است.


سید رضا فاطمی امین هم از وزیران مورد تایید و اعتماد رییس جمهور بوده است که حضورشان در کابینه دولت سیزدهم نقطه قوت است.


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به مخالفت نمایندگان با استیضاح وزیر صمت بیان داشت: نمایندگان به این موضوع پی بردند که وزیر صمت اشراف و احاطه کافی به حوزه صنعت و معدن دارد و در یک سال گذشته هم بر حوزه کاری خود مسلط شده است بنابراین تصمیم نمایندگان برای ابقای وی حرکتی خوبی بود که انجام شد تا وی بتواند طرح و برنامه های خود را اجرایی و عملیاتی کند.


حسینی با اشاره به تعیین معاون اجرایی رییس جمهور و گرفتن رای اعتماد وزیر صمت و کار و رفاه اجتماعی داشت: در طی این روزها تیم اقتصادی دولت کامل شده و مجموع این اتفاقات باعث می شود تا با همکاری دولت و مجلس اقدامات خوبی برای توسعه اقتصاد کشور صورت گیرد.


وی هماهنگی تیم اقتصادی دولت را نقطه قوتی برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: رییس جمهور علاوه بر برگزاری جلسات هیات دولت، جلسات اقتصادی هم تشکیل می دهد تا مسائل و مشکلات کشور را بروز پیگیری کنیم و بتوانیم مشکلات کشور را کاهش دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *