دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ضرورت صف آرایی پدافند هوایی در حوزه فضای مجازی

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: فعالان عرصه مجازی رزمندگان جهاد فرهنگی و جهادگران عرصه جنگ نرم هستند.


امیر سرتیپ علیرضا الهامی در آئین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی از دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا گفت: فضای مجازی ازاهمیت بالای برخوردار و دشمن با این ابزار ایمان، غیرت و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است. وقتی دشمن با ابزار فضای مجازی به دنبال آسیب رساندن به ایمان، غیرت و اعتقادات نسل جوان ما است، وظیفه ما صف‌آرایی در این حوزه است و باید بدانیم در چه مسیر مهمی گام برداشته‌ایم.


وی با بیان این‌که «برای پیشبرد اهدافمان در حوزه فضای مجازی باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم»، افزود: بایستی اقداماتمان را نظام‌مند کنیم و ابزارهای ارزیابی را تعیین و آنها را مورد سنجش قرار دهیم تا بفهمیم نقطه شروع‌مان کجا بوده و امروز به کجا رسیده‌ایم و در مسیر صحنه جهاد فرهنگی حرکت کرده‌ایم یا نه و به این نظام‌مندی یک نگاه مدیریتی داشته باشیم.


وی با اشاره به این‌که «حوزه مجازی، فضای فرصت‌ها و تهدیدات است»، افزود: چنانچه بتوانیم کنترل و مدیریت درستی در فضای مجازی داشته باشیم، در این صورت، فرصت‌های زیادی برای ما خواهد داشت و راه رشد و توسعه را در تمام زمینه‌ها تسریع خواهد کرد و در صورت عدم مهار و رها شدگی این فضا، از ناحیه مسئولان امر، دچار آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خواهیم شد.


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در عصر امروز گفت: فعالان عرصه مجازی رزمندگان جهاد فرهنگی و جهادگران عرصه جنگ نرم هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *